Followers

Thursday 31 March 2011

Jalan-Jalan Cari Kerja


ntah nape aku rase gambar ni muke aku jadi pelik.ke mmg muke aku mmg pelik?HAHA!




ok! kali ni cite psl bende yang agak dh basi sket2.alaaa..xpe kan?bkn leh wat skt perut pn kan? hihi...

Tanggal 27 aribln 3 aritu, me and my little noty sis telah pergi ke Job Fair..Bkn PC Fair ye kwn2..Job Fair ok..tibe2 rase mcm dah dewasa,sbb g Job Fair! hee! Tujuan aku nk pegi Job Fair tu mstila nak cari keje kan2. Berangan nk keje sangat dh..padahal praktikal x abes lg.hahaha

So kami pn pergi la ke PWTC, setelah memenuhkan perut dgn nasi kenduri kwn aku tengahari tu. Dpt mkn freee...lagi dan lagi.


Jom jamu mata lg!


kat stesen LRT Pasar seni :)





Ni la keadaan kat sane mase kitorg sampai.padat maksima!(slogan MILO)



Sangaaaattt baaaannyyaakkk company yg involve dlm event ni...smpai semput2 gak la kitorg jalan..walaupn kami xde penyakit semput.hihi...


Mula-mula skali,nak cari booth Pos Msia.Sayang sgt kat Pos la konon...haha.cari2 x jumpe,cari2...lg.x jumpe gak..tp akhirnye jumpe jgk bile dah dok kat 2nd floor.YEAY!


eh,sori..lupe bgtau.Pos Msia tu tmpt aku praktikal :)




ni plak booth tentera..kemain gantung2 org.haha

dh penat mencari rezeki utk sesuap Burger King, kami pun berlari2 ank ke Burger King sbb prt dah nyanyi2 lagu keroncong utk Ana.


nmpk sangat lapo kan.ee..idok le tmn...HAHA





setelah kekenyangan, time too pulang!


suke gmbr kat bwh ni.nmpk aku kurus wei.ok,prasan.har3





rasenye entry ni paling pnjg aku penah wat.macam bangga kat diri sendiri la plak. ^__^


PEACEEE



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...