Followers

Thursday 3 March 2011

Sambungan dari last Entry



cakk!haa...msti ramai tertunggu-tunggu smbgn dari entry sebelumnye ni kan.ke aku pasan sendiri je ni?budget ramai peminat kan.haha!



Ok,nak cite ni..sebelum ni kan aku penah cakap pasal impian nak nek Bukit Broga kan2. Sape-sape yang tak ingat,sila Klik DI SINI

Dan dengan kesabaran dan keinginan yang membuak-buak,akhirnya aku berjaya tunaikan impian aku tu..YEAY! Sonok sangat weh!

Mule2 aku ingat Bukit Broga ni senang je nak panjat,rupenye semput jugak aku.Bukan lemah ok..cume kurang excercise je...haaha!

Gambar-Gambar untuk tatapan sume :







gambar kat atas ni paling suke!




Sunrise! :)

Dh pegi skali,msti rase nak pegi lagi kan?next time nk pegi lagi lah! insyaAllah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...