Followers

Tuesday 5 April 2011

Impian 1


Cikedout!





Korang penah tgk cite katon Kampung Boy tak?mestila penah tgk kan3.best kan katon tu kan3 ;)

So pada ari Ahad bersamaan 3 April aritu..aku dapat tgk teater muzikal pasal pelukis katon terkenal ni. 1st time aku dapat tgk teater weii...syok wei...haha! mmg excited sgt2..smpai 2 ari la aku pikir nak pakai bj ape nak pakai g tgk teater nanti.besela...EXCITED kan!Impian jadi kenyataan kot! heee...

Mesti korang tertanye-tanye mane aku dapat tiket teater tu kan?ke...xde org tanye?haha...bikin malu je.okla,nk cite ni.aku dapat tiket tu FREE...besh kan?mstila besh..bende pree kan.kui2. Tiket tu aku dapat dari company aku praktikal skrg..Pos Msia Berhad. YEAY! saaayyaaanngggg Pos Msia (dan2 syg) :P

Dh penat dgr aku berleter kan?jom cuci mate plak!


Ni la tiket bertuah tu! :)


Ni plak kawan2 baik aku time praktikal.cun kan?tau dh..msti korg ckp cun punye..


Bukti sayang kat Pos Msia..sampai dgn bunting Pos pn kitorg nk bergambor


nampak mcm seram sket gambar ni,sbb muke awie diselubungi misteri...HAHA!









setelah dibelek2,ni jela gambar kitorg bertiga yang paling elok..huwaaa..



dah penat berposing2..lupe plak perut tgh nyanyi2..kitorg pn pegila mengisi perut kat kedai pakcik Donald


kat sini pn sempat amek gambar gak kan!harusss lah! ;p





p/s : tgk teater dah masuk dalam list hobi aku no 2 pasni.hee! pasni nak tgk lagiii....!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...