Followers

Tuesday 24 May 2011

Melawat Pelajar AF+makan2





name pn dah abes blaja kan,msti la tak lekat kat umh kan.adeee je tmpt nk pegi melawat

so 2 ari lps aku pegila ke Jusco Setiawangsa...saje menggedik nak tgk budak2 AF ni.padahal xdela follow sgt diari AF.HAHA.Dok dpn umah kaca tu dengan harapan dpt la masuk tv sket2, tapi macam hambar je...takde harapan selit2 kat tv.huwaa..ok fine.tp bile tgk live,rupenye lagi encem2 dan comei2 mereka ini.(especially azri) hee!

pastu encik cyg lapo sbb tak makan dari pagi(saje mengkantoikan diri mengeDATE dgn encik cyg,tapi gambar die xde,sbb die malu nak posing2)hihi

ok sambung

pastu isi la prt dlu dgn Tako Tao.sejenis cekodok Jepun.sedap wei..aku lagi sket nk addicted mknn tu.nasib bek la terasa diri sendiri gemok,tak jadi nk addicted.



tgk kotak die pn dh bernafsu kan?ke aku je yang rase camtu -__-



sebelum mkn,amek gambar dlu



pastu,pastu

encik cyg merasa lapar lagi,perut tong drum ke hape ni :P

jadi kami pn pegi ke A&W utk mengisi perut

aku pn cpt2 la order waffle wif ice cream sbb tibe2 teringin bile bgn tido pagi tu.petanda nk menghabiskan duit la tu.encik cyg plak order burger dgn float kegemarannye

tapi aku yang sedut dlu.HAHA



 ni la waffle idaman kalbu.seksa kot nak abeskan ni



keterujaan sebelum makan


setelah 1 jam 10 minit abeskan waffle tu,aku pn gerak la ke umah kaca bebudak AF tu sebelum balik,konon nak bye2 diorg.Jadi aku pn blakon wat2 teruja dapat tgk diorg,pastu wat2 teruja tgk klas menari diorg,pastu wat2 teruja nak amek gambar kat tepi umah kaca tu
padahal mmg teruja pn!HAHA







maceh kepada encik photographer.pasni azam aku nak jadi blogger sejati.jadi kene amek gambar byk2 sebab nak letak kat entry.pantun 2 kerat ke pe ni.HAHA. 

eh,ok la

C YA!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...