Followers

Friday, 10 June 2011

In Love dengan JUVANA


Orang lain sume cite pasal Nora Elena la..Seth Tan la..aku tibe-tibe plak cite pasal Juvana kan.HAHA..suke aku la. :P

Tapi aku rase mesti ramai yang layan cite ni jugak

Aku suke cite ni sebab ala-ala ganas gitu.Pelakon-pelakon die pun bole tahan gak..walaupun pangkat adik-adik je dengan aku.hee~

Watak paaaaling aku suke :

  • Cikgu Raja (sebab Bront yang bawa watak tu.hihi...)
  • Botak (budak ni nakal gile+macho walaupun tak hensem sgt)
  • Apek (nakal tapi baik)
  • Daim (Innocent yang comel)
  • Cikgu Zakiyah (cikgu yang sweet dan cantek)

Walaupun ramai gak orang kate cite ni bawa unsur yang buruk sebab budak-budak skola tu asek gado je.Tapi sebenarnye ade pengajaran di sebalik cite tu.Itu sume masing-masing punye pendapat la kan! :)

eh,okla

BYE!











4 comments:

meikato said...

miss kotak dh tua ker?

Miss Kotak said...

@meikato haah..sebab kawan dgn org tua.hahah

rafiqa said...

juvana ni semua lagi Seth Tan (setan?) haha. amboi, sweet nya awak berdua <3

Miss Kotak said...

sweet sgt! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...