Followers

Tuesday, 21 June 2011

Matluthfi yang Kreatif



Korang kenal tak Matluthfi ni?rasenye ramai yang dah tengok koleksi-koleksi video dia yang gila-gila dan sengal-sengal tu. Tu yang aku rasa macam dah ketinggalan bas nak cite pasal dia ni.eh,lantak lah.HAHA


1st time tengok video dia dulu,tak bole benti kot aku gelak.(ok tipu) :P


Tapi yang bestnye pasal video dia,ade terselit pengajaran yang sangat berguna


Jom tengok video latest from Matluthfi!





Cute kan?hihi.. Kalau korang nak tengok video-video dia yang lain,bole tengok kat SINI



2 comments:

rafiqa said...

he is my bf, understood? haha. roh binatang~~

Miss Kotak said...

rafiqa : hang sapa?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...