Followers

Tuesday 19 June 2012

Tanam Anggur Lagi




Video di atas ditujukan khas buat diri sendiri.haha -__-


Dah jadi penganggur pun malas nk update blog.apela nasib blog ni.dianaktirikan oleh tuannye sendiri!


Dah nak masuk 2 bulan aku dok umh menjadi penganggur terhormat. Best sebenarnye dok umah je.yang paling best sebab dapat jadi tukang masak utk ayah tersayang. Tapi yang tak bestnye duit makin surut. Ko shopping ape rafiah?haishh laa..

Pastu plak, hobi lame datang balik. Pegi interview la hobi aku sekarang ni.haha..tunggu jela mane yang sangkut. Kadang-kadang aku rase down jugak sbb blom dpt keje lagi. But its ok! ALLAH kan tau ape yg terbaik utk kite. Tu je yang slalu aku ckp utk motivate diri sendiri ^^

Harap-harap ade rezeki utk aku lepas ni. Moga-moga ALLAH permudahkan..AMIN..

Dan aku kene kuat n tak kan putus asa sebab mereka ini 










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...