Followers

Saturday, 23 July 2011

Happy Birthday Sayang!



Kehadapan kesayanganku,

Happy Birthday yang ke 1 tahun!Beca dah cayang ummi ni..

Memandangkan Nurul Iman dah makin membesar,ummi ade pesanan nak disampaikan kat kamu.dengar baik-baik eh ^__^

Pesanan Ummi untuk Nurul Iman :

1. Jadi anak yang solehah untuk Ayah dengan Mama

2. Nakal berpada-pada...

3. Cepat-cepat pandai jalan,boleh ummi bawak pegi jogging (propa lebih!hihi)

4. Comei-comei slalu..

5. Senyum selalu..sebab senyum tu sedekah tau cyg

ok dah,tu je pesanan ummi.ade harapan jadi ibu mithali tak?hahaha...konon Nurul Iman boleh bace plak kan!hee..



LOVE U VERY STRONG!




1 comment:

rafiqa said...

comel nya. comel agi anak buah saya :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...