Followers

Thursday, 21 July 2011

Sekali Lagi :)


memang agak terlambat nak cite pasal muvi ni.tapi apakan daya,aku baru je tengok semalam.tak sempat nak tengok kat wayang..bz wat macam-macam keje.budget je owh!HAHA

malam tadi dengan tibe-tibenye aku tengok cite ni.bak kate adik aku(eh acik ni!tibe-tibeee je nak tengok muvi!)

aku layan sorang-sorang jela.adik aku sibuk Skype dengan boipren die(jgn mare...haha)

cite ni agak fun gak la..sebab aku suke tengok gelagat adik Mia tu.pastu suke tengok Sam berlakon.perghhh..menusuk kalbu.sedih ada..klaka ada..sume ada!

tapi yang paling best,dapat tengok kepelatan Lisa Surihani yang gile comei tu!pelat 'R' pun comei.jeles! :D 

3 bintang+bulan untuk cite ni! ^__^

oK BYE!


2 comments:

rafiqa said...

oittttttt! MACAM terasa je. har har har

Miss Kotak said...

pqa : hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...