Followers

Sunday 8 January 2012

Kartini


Ariyon atau Muhammad Asri, pelajar nakal di sebuah sekolah agama berasrama. Dalam kenakalannya itu, dia sebenarnya menaruh hati pada pelajar bernama Kartini. Maka bermulalah kisah-kisah kenakalannya dalam memikat hati Kartini.

Nak tau ape cite seterusnye?beli la sendiri komik ni... :P


1st time bace komik Kartini ni kan,terus fall in love!sirius!Sampai aku terasa diri ni watak Kartini la kan.muke die pun ala-ala muke aku kot.HAHA..(yela2..aku pasan je lebih)

Komik ni memang femes rupenye time zaman abg aku dlu.patutla aku xtau pape..ke memang aku ni nerd xtau pape psl Katini ni? -__- (bunyi cengkerik)


Bile bace komik ni memang membawa kembali ke zaman sekolah..walaupun aku tak penah sekolah asrama,tapi aku dapat menjiwai setiap jalan cerita dalam komik ni.chewah ayat tak bole blah! :P 


Cite pasal cinta zaman sekolah kan..sape tak suke..tulis2 surat cinta,tulis bermadah-madah plak tu.Kalau aku jadi Kartini pun leh terpikat,kene ngorat dengan abg senior noty wei...haha! Macam2 unsur ade dalam komik ni.Bukan pasal cinta je..pasal semangat *kekawanan pun ade gak..Terrrbaekk lah!







Ni appearance terbaru komik Kartini


Harap sangat dapat bace 'Kartini Kembali' ^^  




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...