Followers

Tuesday 3 January 2012

PENANG


Dah sampai Jambatan Pulau Pinang..yeay!


Tibe-tibe rase takde bakat nak mengarang cite.huwaa..tak dapat maafkan diri sendiri

Aritu aku p Penang sebab ade majlis pertunangan kezen aku.Pastu tibe2 die leh soh aku jadi photogpraher untuk majlis tu nanti.Kecian kat kezen aku, dah tak tau nak hire sape jadi photographer,aku jugak yang die pilih.Memang jadi ape la gambar die kan.haha..tapi aku wat yang terbaik la mase tu.okla sket gambar aku shoot..(sedapkan ati) 


Nanti2 la aku tunjuk hasil die eh.kene tunggu kelulusan dari kezen aku tu dulu.kemain macam retis.nak kene mintak izin bagai :P

Pastu lepas majlis, jalan2 la kat Penang tu selama 1 ari 1 malam


Pagi esoknye pekena nasi kandaq bratoq dulu.nak cari kedai mkn ni pun nak dekat setengah jam.siap tanye pakcik GPS lagi.haha. Orang Penang kate kedai Nasi Kandaq ni memang glemer la kat situ..pastu ade lagi 1,name kedai tu Nasi Kandaq Line Clear.Layan wei nasi kandaq die





nasi yang menjadi santapan aritu

patutnye kedai tu bukak kul 10 mlm.tapi aritu aku pun xtau nape kedai tu bukak pagi

pastu untuk menurunkan lemak yang ade,aku,mak ayh n adeq pun pegi padang kota lama..jalan kaki panas2 terik tu.terase macam hebat tibe2.haha










dah sampai padang kota lama,tibe2 perut jadi lapar balik.ayah ajak layan pasemboq plak.haishh..ternak lemak balik la nampaknye..tapi aku ok je.hihi



nampak lazat dan mahal.tapi memang mahal.HAHA..melayang 40 hengget!

last2 dapat tau ade tempat pasemboq yang lagi murah dari situ.menyesal sudah tidak berguna lagi -__-

pastu, pegi sopink jeruk dekat Penang Road,nampak plak kedai Nasi Kandaq Line Clear tu.time cari tak jumpe,time tak cari,senang plak jumpe


kalau camni keadaannye,makan 2 pinggan nasi pun tak pe.haha

pastu balik KL.. =) 

tapi rase tak puas pegi Penang kalau tak mandi laut

next time repeat p Penang nak mandi laut.tak kire!hee..

Jumpe lagi di next entry ye!

Nak dedicate 1 gambar ni untuk seseorang :)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...